Skip to main content

Szkolenia

Sprzedażowe

Obecnie klienci są bardziej wymagający i bardziej świadomi swoich oczekiwań niż jeszcze kilkanaście lat temu. Konkurencja m.in. sklepów internetowych jest ogromna, a sprzedaż na wysokim poziomie osiągają wyłącznie te firmy, które sięgają po najbardziej skuteczne narzędzia. W odpowiedzi na rynkowe zapotrzebowanie oferujemy szkolenia sprzedażowe, które poszerzają kompetencje uczestników w zakresie najnowszych sprzedażowych trendów. Zaufaj Warto Szkolić i zwiększ efektywność handlowców.

Korzyści jakie dają szkolenia sprzedażowe:

  • Poprawa umiejętności sprzedażowych: szkolenia sprzedażowe pozwalają pracownikom na doskonalenie swoich umiejętności sprzedażowych, takich jak negocjacje, umiejętności komunikacyjne, umiejętności prezentacyjne. W rezultacie, poprawiają skuteczność swoich działań i zdolność do przekonywania klientów.
  • Zwiększenie sprzedaży: poprawa umiejętności sprzedażowych pracowników przekłada się na wzrost sprzwedaży. Dzięki szkoleniom pracownicy lepiej rozumią potrzeby klientów i dostosowują do nich swoje oferty.
  • Lepsza obsługa klienta: szkolenia sprzedażowe pomagają pracownikom w lepszym rozumieniu klientów, co z kolei przekłada się na lepszą obsługę klienta. Pracownicy, dzięki szkoleniom są również bardziej skłonni do wysłuchania potrzeb klienta i zaoferowania mu najlepszych rozwiązań.
  • Budowanie więzi z klientami: szkolenia pomagają pracownikom w budowaniu lepszych relacji z klientami. Poprawa umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych pomaga pracownikom w nawiązywaniu trwałych relacji z klientami.
  • Wzrost satysfakcji klienta - poprawa umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta może prowadzić do zwiększenia satysfakcji klienta, co przekłada się na jego pozytywną opinię o przedsiębiorstwie.
  • Wzrost zaangażowania zespołu - szkolenia sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu pozytywnej atmosfery w zespole i zwiększeniu zaangażowania pracowników.

Nasze przykładowe szkolenia sprzedażowe:

  • Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami
  • Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce
  • Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży. Szkolenie dedykowane pracownikom hotelu
  • 7 kroków skutecznej sprzedaży w salonie bueaty
  • Warsztat rozmów z klientami
  • Akademia skutecznej sprzedaży
  • Efektywna współpraca z klientami
  • Techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce
  • Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami HoReCa.
  • Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami dla pracowników Biura Obsługi Klientów.
  • Skuteczne negocjacje z nastawieniem na kanał handlu nowoczesnego w Polsce
  • Efektywna organizacja sklepu – wskaźniki ekonomiczne: marża, rotacja, zapas, wydajność na roboczogodzinę, wydajność handlowa
  • Efektywne standardy obsługi klienta – czyli aktywna sprzedaż i obsługa Klienta

Skontaktuj się z nami, by poznać całą ofertę naszych szkoleń!

Nie masz środków? Nie martw się! Poznaj 6 kroków do dofinansowania szkolenia i zgłoś się do nas, by zrealizować wymarzone szkolenie! 

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego - Jeśli jesteś zainteresowany projektem, wypełnij proszę formularz na dole strony i czekaj na kontakt od nas. Na podstawie danych z formularza określimy wszelkie możliwości i limity dofinansowania dla Twojej firmy, i wrócimy z informacją zwrotną w ciągu 48h.
  2. Diagnoza potrzeb rozwojowych -  W razie potrzeby, pomożemy Ci przygotować Diagnozę Potrzeb Rozwojowych dla Twojej firmy i określić luki kompetencyjne będące podstawą do wyboru usług rozwojowych. Diagnoza również podlega dofinansowaniu, więc nie musisz martwić się o dodatkowe koszty
  3. Wybór usług rozwojowych, szkoleń - Dobierzemy usługi szkoleniowe (otwarte lub zamknięte) dopasowane do Twoich potrzeb, wynikające z opracowanej Diagnozy Potrzeb Rozwojowych. W razie potrzeby przygotujemy indywidualną ofertę.
  4. Wniosek i umowa z operatorem - Pomożemy Ci skompletować niezbędne dokumenty i podpowiemy w razie potrzeby, jak je wypełnić. Na czas trwania projektu będziesz miał opiekę jednego z naszych konsultantów, który będzie dla Ciebie wsparciem w wypełnieniu niezbędnych formalności.
  5. Umowa o świadczeniach usług - Po uzyskaniu zgody i podpisaniu umowy od Operatora pozostanie nam tylko dopełnienie formalności związanych z realizacją wybranych usług i zapis uczestników na wybrane szkolenia. W razie potrzeby, pomożemy Ci założyć konto w Bazie Usług Rozwojowych i zarejestrować uczestników.
  6. Umowa o świadczeniach usług - W ostatnim kroku przeprowadzimy usługi z dbałością o najwyższą jakość i realizację założonych celów oraz w razie potrzeby pomożemy Ci je rozliczyć. 

Kontakt

My Life Sp. z o.o.
ul. Armii Poznań 36
62-200 Gniezno

Zapraszamy do kontaktu:

tel.: +48 608 816 943
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.