Sprzedażowe
Obecnie klienci są bardziej wymagający i bardziej świadomi swoich oczekiwań niż jeszcze kilkanaście lat temu. Konkurencja m.in. sklepów internetowych jest ogromna, a sprzedaż na wysokim poziomie osiągają wyłącznie te firmy, które sięgają po najbardziej skuteczne narzędzia. W odpowiedzi na rynkowe zapotrzebowanie oferujemy szkolenia sprzedażowe, które poszerzają kompetencje uczestników w zakresie najnowszych sprzedażowych trendów. Zaufaj Warto Szkolić i zwiększ efektywność handlowców.
Korzyści jakie dają szkolenia sprzedażowe:
-
Poprawa umiejętności sprzedażowych: szkolenia sprzedażowe pozwalają pracownikom na doskonalenie swoich umiejętności sprzedażowych, takich jak negocjacje, umiejętności komunikacyjne, umiejętności prezentacyjne. W rezultacie, poprawiają skuteczność swoich działań i zdolność do przekonywania klientów.
-
Zwiększenie sprzedaży: poprawa umiejętności sprzedażowych pracowników przekłada się na wzrost sprzwedaży. Dzięki szkoleniom pracownicy lepiej rozumią potrzeby klientów i dostosowują do nich swoje oferty.
-
Lepsza obsługa klienta: szkolenia sprzedażowe pomagają pracownikom w lepszym rozumieniu klientów, co z kolei przekłada się na lepszą obsługę klienta. Pracownicy, dzięki szkoleniom są również bardziej skłonni do wysłuchania potrzeb klienta i zaoferowania mu najlepszych rozwiązań.
-
Budowanie więzi z klientami: szkolenia pomagają pracownikom w budowaniu lepszych relacji z klientami. Poprawa umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych pomaga pracownikom w nawiązywaniu trwałych relacji z klientami.
-
Wzrost satysfakcji klienta - poprawa umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta może prowadzić do zwiększenia satysfakcji klienta, co przekłada się na jego pozytywną opinię o przedsiębiorstwie.
-
Wzrost zaangażowania zespołu - szkolenia sprzedażowe mogą pomóc w budowaniu pozytywnej atmosfery w zespole i zwiększeniu zaangażowania pracowników.
Nasze przykładowe szkolenia sprzedażowe:
-
Warsztat efektywnej współpracy z trudnymi Klientami
-
Zaawansowane techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce
-
Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży. Szkolenie dedykowane pracownikom hotelu
-
7 kroków skutecznej sprzedaży w salonie bueaty
-
Warsztat rozmów z klientami
-
Akademia skutecznej sprzedaży
-
Efektywna współpraca z klientami
-
Techniki sprzedaży i negocjacji w praktyce
-
Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami HoReCa.
-
Warsztat efektywnej sprzedaży, negocjacji i współpracy z Klientami dla pracowników Biura Obsługi Klientów.
-
Skuteczne negocjacje z nastawieniem na kanał handlu nowoczesnego w Polsce
-
Efektywna organizacja sklepu – wskaźniki ekonomiczne: marża, rotacja, zapas, wydajność na roboczogodzinę, wydajność handlowa
-
Efektywne standardy obsługi klienta – czyli aktywna sprzedaż i obsługa Klienta
Skontaktuj się z nami, by poznać całą ofertę naszych szkoleń!
Nie masz środków? Nie martw się! Poznaj 6 kroków do dofinansowania szkolenia i zgłoś się do nas, by zrealizować wymarzone szkolenie!
-
Wypełnienie formularza kontaktowego - Jeśli jesteś zainteresowany projektem, wypełnij proszę formularz na dole strony i czekaj na kontakt od nas. Na podstawie danych z formularza określimy wszelkie możliwości i limity dofinansowania dla Twojej firmy, i wrócimy z informacją zwrotną w ciągu 48h.
-
Diagnoza potrzeb rozwojowych - W razie potrzeby, pomożemy Ci przygotować Diagnozę Potrzeb Rozwojowych dla Twojej firmy i określić luki kompetencyjne będące podstawą do wyboru usług rozwojowych. Diagnoza również podlega dofinansowaniu, więc nie musisz martwić się o dodatkowe koszty
-
Wybór usług rozwojowych, szkoleń - Dobierzemy usługi szkoleniowe (otwarte lub zamknięte) dopasowane do Twoich potrzeb, wynikające z opracowanej Diagnozy Potrzeb Rozwojowych. W razie potrzeby przygotujemy indywidualną ofertę.
-
Wniosek i umowa z operatorem - Pomożemy Ci skompletować niezbędne dokumenty i podpowiemy w razie potrzeby, jak je wypełnić. Na czas trwania projektu będziesz miał opiekę jednego z naszych konsultantów, który będzie dla Ciebie wsparciem w wypełnieniu niezbędnych formalności.
-
Umowa o świadczeniach usług - Po uzyskaniu zgody i podpisaniu umowy od Operatora pozostanie nam tylko dopełnienie formalności związanych z realizacją wybranych usług i zapis uczestników na wybrane szkolenia. W razie potrzeby, pomożemy Ci założyć konto w Bazie Usług Rozwojowych i zarejestrować uczestników.
-
Umowa o świadczeniach usług - W ostatnim kroku przeprowadzimy usługi z dbałością o najwyższą jakość i realizację założonych celów oraz w razie potrzeby pomożemy Ci je rozliczyć.