HoReCa
W branży HoReCa ogromne znaczenie ma liczba stałych i lojalnych klientów. Dzięki nim możliwe jest podniesienie średniej wartości rachunków. Poznaj wszystkie tajniki zarówno teoretycznych aspektów sektora hotelarskiego oraz gastronomicznego, jak i praktyczne umiejętności, dzięki którym Twoja firma wejdzie na o wiele wyższy poziom świadczonych usług i zdobędzie uznanie. Warto skorzystać ze szkoleń HoReCa, które oferujemy, gdyż obsługa klientów hoteli, restauracji i usług cateringowych to wyjątkowa dziedzina sprzedaży.
Korzyści jakie dają szkolenia HoReCa:
-
Poprawa jakości obsługi klienta - szkolenia HoReCa pomagają pracownikom nauczyć się, jak zapewnić najlepszą obsługę klienta. Co przyczynia się do zwiększenia liczby nowych klientów i zadowolenia stałych, a także na polepszenie reputacji firmy i wzrost sprzedaży.
-
Zwiększenie umiejętności i wiedzy pracowników - szkolenia te umożliwiają pracownikom zdobycie nowych umiejętności i wiedzy, co przekłada się na lepsze wykonywanie pracy i poprawę wyników finansowych.
-
Podnoszenie standardów w branży - szkolenia zachęcają do stosowania nowoczesnych metod i technik w branży, co pozwala na podnoszenie standardów.
-
Poprawa bezpieczeństwa żywności - szkolenia HoReCa przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa żywności, co jest szczególnie ważne w tej branży. Pracownicy, którzy uczestniczą w takich szkoleniach, są lepiej przygotowani do zachowania higieny w kuchni i magazynach, unikania skażenia żywności oraz przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa żywności.
-
Wzrost satysfakcji pracowników - uczestnicy uczą się nowych umiejętności, rozwijać swoje talenty i zdobywać nową wiedzę, co przejawia się wzrostem satysfakcji z pracy. Zadowoleni pracownicy są bardziej skłonni do pozostawania w firmie i bardziej zaangażowani w swoją pracę. A to zaś finalnie wpływa na lepsze zyski.
Nasze przykładowe szkolenia dla branży HoReCa:
-
ABC restauracji od kuchni
-
Sprzedaż, obsługa klienta, psychologia sprzedaży. Szkolenie dedykowane pracownikom hotelu
-
Obsługa gościa – organizacja pracy w dziale housekeepingu
-
Warsztat z profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników kawiarni
-
Jak efektywnie organizować pracę w zarządzaniu restauracją?
-
Jak skutecznie zarządzać restauracją?
-
Strategia komunikacji i zarządzania obiektem hotelowym
Skontaktuj się z nami i poznaj całą ofertę naszych szkoleń!
Nie masz środków? Nie martw się! Poznaj 6 kroków do dofinansowania szkolenia i zgłoś się do nas, by zrealizować wymarzone szkolenie!
-
Wypełnienie formularza kontaktowego - Jeśli jesteś zainteresowany projektem, wypełnij proszę formularz na dole strony i czekaj na kontakt od nas. Na podstawie danych z formularza określimy wszelkie możliwości i limity dofinansowania dla Twojej firmy, i wrócimy z informacją zwrotną w ciągu 48h.
-
Diagnoza potrzeb rozwojowych - W razie potrzeby, pomożemy Ci przygotować Diagnozę Potrzeb Rozwojowych dla Twojej firmy i określić luki kompetencyjne będące podstawą do wyboru usług rozwojowych. Diagnoza również podlega dofinansowaniu, więc nie musisz martwić się o dodatkowe koszty
-
Wybór usług rozwojowych, szkoleń - Dobierzemy usługi szkoleniowe (otwarte lub zamknięte) dopasowane do Twoich potrzeb, wynikające z opracowanej Diagnozy Potrzeb Rozwojowych. W razie potrzeby przygotujemy indywidualną ofertę.
-
Wniosek i umowa z operatorem - Pomożemy Ci skompletować niezbędne dokumenty i podpowiemy w razie potrzeby, jak je wypełnić. Na czas trwania projektu będziesz miał opiekę jednego z naszych konsultantów, który będzie dla Ciebie wsparciem w wypełnieniu niezbędnych formalności.
-
Umowa o świadczeniach usług - Po uzyskaniu zgody i podpisaniu umowy od Operatora pozostanie nam tylko dopełnienie formalności związanych z realizacją wybranych usług i zapis uczestników na wybrane szkolenia. W razie potrzeby, pomożemy Ci założyć konto w Bazie Usług Rozwojowych i zarejestrować uczestników.
-
Umowa o świadczeniach usług - W ostatnim kroku przeprowadzimy usługi z dbałością o najwyższą jakość i realizację założonych celów oraz w razie potrzeby pomożemy Ci je rozliczyć.