Trening w miejscu pracy
Ten rodzaj treningu przewiduje pracę z uczestnikiem na jego codziennych, realnych sytuacjach zawodowych. Trener jest obecny w miejscu pracy Klienta oraz towarzyszy mu w jego zadaniach. Następnie udziela uczestnikowi konstruktywnej informacji zwrotnej dotyczącej konkretnych, zaobserwowanych przejawów zachowania oraz postaw wobec wyzwań zawodowych. Trening w miejscu pracy jest najbardziej efektywnym sposobem na podniesienie kompetencji zawodowych Klienta.
Korzyści jakie daje trening w miejsu pracy:
-
Zwiększenie umiejętności i wiedzy pracowników
-
Poprawa efektywności wykonywanej pracy
-
Lepsze rozumienie celów firmy
-
Rozwój zdolności przywódczych
-
Ulepszenie komunikacji w zespole
-
Zwiększenie satysfakcji z pracy i poczucia bezpieczeństwa
Etapy treningu w miejscu pracy:
-
Planowanie - wymaga zidentyfikowania potrzeb szkoleniowych i określenia celu treningu
-
Projektowanie - przygotowanie programu szkolenia, który uwzględnia cele, rodzaj treningu, metody szkoleniowe
-
Realizacja treningu
-
Ewaluacja - zbadanie skuteczności treningu oraz ocena wyników szkolenia z uwzględnieniem ich w przyszłych szkoleniach
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z pomocy naszych ekspertów!